Toernooi

Orion's waterpoort toernooi 2019

Op zondag 7 april vindt de allereerste boogschiet wedstrijd van Orion plaats en daar nodigen wij jou graag voor uit! We hebben ons best gedaan om leuke en originele prijzen voor jullie uit te zoeken. De wedstrijd vindt plaats in de Sneker Sporthal, van giffenstraat 3, 8601 EX Sneek. Om 09:30u begint het inschrijven waarna de wedstrijd begint met 6 pijlen inschieten en vervolgens 3 heuls van 10 rondes op 18 meter. Het inschrijfgeld bedraagt voor volwassenen €7,50 en voor minderjarigen €5,00. Contant te betalen bij het inschrijven.

Belangrijk om te weten

• Sportschoenen zijn verplicht i.v.m. het schieten in een sporthal.
  • Parkeren op het “Veemarktplein”. Dit is een groot en makkelijk te bereiken parkeerterrein op 4 minuten loopafstand van de sporthal.
  • In de sporthal is een eetcafé aanwezig waar je gedurende de hele wedstrijd van alles kunt halen om te eten of te drinken.
  • Aanmeldingen kunnen uiterlijk 31 maart gestuurd worden naar orion.sneek@gmail.com . Na aanmelding krijg je een bevestiging.

Hieronder is een afbeelding te zien van de looproute vanaf de parkeerlocatie naar de schietlocatie:

Deze wedstrijd wordt mede mogelijk gemaakt door

Sluit Menu