Toernooi

Orion's waterpoort toernooi 2019

Zondag 7 april heeft Orion’s eerste, zelf georganiseerde, boogschietwedstrijd plaatsgevonden. De opkomst was met 45 deelnemers overweldigend te noemen; wat deelnemers betreft is dit een van de grootste NNHF wedstrijden die tot nu toe in 2019 gehouden zijn en hoeft alleen het NNHF speldjestoernooi voor zich te laten. Natuurlijk zit het succes van een wedstrijd niet alleen in het aantal deelnemers. De ervaring van de schutters is nog belangrijker en daar hoorden wij ook vooral positieve geluiden over. Je kunt natuurlijk niet alles goed doen en daarom hebben we ook al een aantal verbeterpuntjes voor onze volgende wedstrijd genoteerd. Via deze weg willen wij graag nogmaals iedereen bedanken die meegeholpen heeft om deze wedstrijd tot een groot succes te maken: onze sponsors, de vrijwilligers die meegeholpen hebben bij het op- en afbouwen, de NNHF en natuurlijk de deelnemers zelf. Zonder jullie was deze wedstrijd niet mogelijk geweest. Voor foto’s van deze wedstrijd: check onze facebook pagina of het media album op deze website. Wie weet tot volgend jaar!

Deze wedstrijd werd mede mogelijk gemaakt door

Sluit Menu